2 Хвилі Безпечного Інтернету 9-10.02.2016
#Хвиля_Безпечного_ Інтернету - глобальний захід, кий прводиться щорічно в лютому місяці для школярів в усіх країнах світу.
Учні нашої школи долучилися до цієї акції в групі Фейсбук. Захід у нашій школі проводився 2 дні: Хвиля1 - для старшокласників. Його організували та провели учні 11 класу для 8-10 класів; Хвилю 2 ініціювала група семикласників для середньої та молодшої шкільної ланки. Детальніше про це читайте у публікації "Навчання для життя, а не для галочки"
Підсумки тижня #HourOfCode 13.12.2015
#HourOfCode
З 7 по 11 грудня 2015 у Вишнівчицькій ЗОШ І-ІІІ
ступенів у рамках глобального заходу відбувся тиждень Години Коду. В заході взяли участь всі учні 3-11 класів у кількості 84 учасників. На цій світлині - найяскравіші моменти сплеску позитивних
дитячих емоцій, відчуття радості і захоплення від виконаних завдань. Спасибі організаторам за надану можливість навчити підростаюче покоління використовувати навчальні ресурси Інтернет для
відкриття та розвитку їхніх здібностей в напрямку програмування.
- безмашинний;
- з використанням одного екрану з доступом до інтернету для цілого класу;
- робота в парах та групах біля ПК.
Групове та парне навчання у 7 класі,
11.12.2015
Учні обирали різні завдання за своїми
уподобаннями на сайті Code.org, а після завершення роботи з обраним ресурсом
роздруковували іменні сертифікати.
Також в нашій школі двоє учнів прийняли пропозицію компанії «Майкрософт Україна» взяти участь у конкурсі "HOUR OF CODE" для старшокласників - створення веб-сайту на Microsoft Azure за допомогою Imagine Access (Dream Spark). Це учні 11 класу: Бельзецька Наталя та Дзюбак Богдан. Ця робота вимагала наполегливості, гнучкості мислення, високого рівня володіння ІКТ. Тому наші одинадцятикласники заслуговують високої оцінки і поваги.
Висновок:
Участь у глобальному заході HourOfCode дає можливість учнівській молоді:
- здобути початкові навички у програмуванні,
- піднести самооцінку на основі відчуття успіху,
- заявити про себе як ІКТ компетентну особистість,
- сформувати новий погляд на Інтернет як джерело необхідних знань.
Для Години Коду не існує перешкод! 11.12.2015
Вчора,
11.12.2015 р. Завершився тиждень Години Коду у Вишнівчицькій ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Унікальною
подією вчорашнього дня стало створення веб-сайту на Microsoft Azure за допомогою Imagine Access (dream Spark) ученицею 11 класу Бельзецькою Наталею, яка вже другий тиждень не
відвідує школи в зв'язку з лікуванням. Наталя - відмінниця навчання, учасник всіх шкільних подій, юний журналіст, блогер, найактивніший учасник міжобласного всеукраїнського проекту "Змінимо звички!", надзвичайно зацікавилася #HourOfCode і для неї взяти участь
у найскладнішому завданні -
створенні конкурсного веб-сайту стало справою
честі.. Чим живе і цікавиться
ця учениця - читайте в її хроніці на ФБ.
Мені радісно і
тепло на душі від таких учнів. І найбільше, що
хочеться побажати цій тендітній, скромній, талановитій дівчині - якнайшвидше
одужати! Наталя вчора сказала, що
навіть перестала відчувати симптоми своєї недуги, коли працювала над публікацією веб-сайту.
Учні 5 та 7
класів з великим нетерпінням очікували своїх глобальних заходів.
Так, учень 5
класу Лукін Максим навіть приніс до школи свій ноутбук з 3G інтернетом, щоб не залежати від нашої шкільної мережі. Працювали на своєму власному робочому місці вдвох з Вітраком Назарієм,
спільно вирішуючи головоломки своєї вправи:
Всі інші 10
учнів працювали в парах за шкільними ПК, оскільки більше нам не дозволяє швидкість шкільного інтернету.
Також дочекалися
своєї #HourOfCode і семикласники:
Ейфорія Години Коду 10.12.2015
7 грудня 2015 учні нашої школи взяли участь у всесвітньому заході "Година коду"
#HourOfCodeСьогодні у нашій школі учні
3 та 4 класів вперше дізналися про глобальний західГодину Коду та спробували свої сили у
ролі програмістів.
Оскільки у нашій
місцевості інтернету небагато (швидкість -2,5 Мбіт/с), то було вирішено використати безмашинний варіант + он-лайн тестування для всієї групи.
Програмувати всім сподобалось.
Також спробували себе у програмуванні
наші 9-класники. Вони працювали в трьох групах за ПК. Цікаво, що ніхто не був пасивним, кожна дія обговорювалась і виконувалися колективні рішення. Тому за урок справилися із
завданням.